Sa var antligen skolan over

Jaha, da sitter man har i datorsalen, och vantar pa att min sista lektion av engelska ska borja. Kanns sjukt att tiden har gatt SA fort senaste manaderna, vad har jag gjort egentligen? Hur har jag hunnit med allt?
Kanns som om det har gatt bra i alla klasserna den har terminen, trots att jag har jobbat pa sidan av och spenderat brutalt mycket tid med min alsklings Chris.
Det ar sa mycket som har hant det har halvaret som jag inte har hunnit skriva ner i bloggen. Jag antar att jag kan sammanstalla de senaste 5 manaderna med - mycket festande till och fran. Var pa en "Fullmoon party" nu i helgen, grymt kul och otroliga bra Djs som spelade.
Forra helgen akte jag over till Oahu for att halsa pa min van Paige. Valdigt oplanerad resa som hade att gora med ett stort brak mellan mig och grabben, men allt ar bra mellan oss nu. Och jag fick ju se Oahu till pa kopet, vi all vet hur dramatisk och spontan jag ar ;)

Sa jag har slutligen flyttat ur min lagenhet, kandes konstigt att flytta - till ingenstans i princip, sa mestadels av mina grejer ar i ett forrad just nu. Men just nu sa bor jag hemma hos chris och har de viktigaste sakerna med mig. Men det kanns som att det funkar bra mellan oss nar jag bor dar, dock sa ar det bara tillfalligt, och nar jag kommer tillbaka till Maui sa flyttar jag nog till Paia.

Om 3 veckor.. ja ni laste ratt! 3 VECKOR sa kommer jag till er i SVERIGE!!!!!! Kanner mig faktiskt lite uppspelt over det... har varit pa Maui i 10 manader nu och det ar latt att fa o-feber efter ett tag.

Just nu ser jag fram emot och saknar:
Svenska sommaren
Mammas mat
Kaviar
Embla och Zeke
Mina alsklingar Toveo och Cindy
Parksupa
Skansen
Midsommarafton
Skejta med min bror
och massa annat sa klart.

Chris har pratat lite om att komma och halsa pa i sverige... men inget bestamt annu... sa jag ska inte ha nagra forhoppningar... aven om det ar svart.
Saaa...den 29e maj kommer jag till arlanda!
Var beredda pa utgang!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Vicky

Men ååååh vad kul! Jag vill träffa dig!

Jag och Cindy ska ses sista helgen i juni, hon skulle komma hit... Men jag kanska kan komma till Sthlm istället och så kan vi hitta på nåt alla tre? :) <3 (Om du har tid och lust såklart, fattar att det förmodligen är en låååång lista av folk som vill träffa dig ^^)

2010-05-06 @ 10:08:19
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: emily

Hey darling! Det vore jattekul!! Far planera lite mer nar det borjar narma sig, men vi borde verkligen forsoka planera in att traffas! I annat fall sa kaaaaaanske jag kommer till karlstad ocksa!

puss!

2010-05-06 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0