larorikt ar.

Jag vet inte var jag ska borja. Det ar mycket som har hant de senaste 2 veckorna, men i ratt riktning tror jag. Forst och framst, jag gjorde slut med Chris forra veckan, av olika anledningar, inte for att jag inte alskar honom, for det gor jag verkligen. Men for att han inte kan fatta beslut och for att vi inte kommer traffa varandra under sommaren. Jag orkar inte vara i en relation och oroa mig, eftersom jag vet att det ar vad jag kommer att gora. Sedan far vi se nar vi bada ar tillbaka pa Maui hur vi kanner for varandra.

Bor just nu hos min basta van Keenan och hans flickvan, vilket jag faktiskt trivs otroligt bra med. De senaste dagarna har jag varit ute otroligt mycket och traffat sa manga manniskor, love it! Jag tror att jag blir for lat nar jag ar i ett forhallande.

Snart dags for sverige, det ar sa otroligt mycket som jag har lart mig det har aret!

Jag har framforallt lart mig att inte bo ihop med 4 grabbar, och satta mitt namn pa ett kontrakt for ett hus, det  var nog ett av mina samsta beslut nagonsin hahahaha. Tur att jag lyckades ta mig ur utan storre problem.

Jag har lart mig mycket om kanslor och att alska personer vilket jag inte visste innan, och om hur kanslor fungerar i teorin och i praktik.

Hulahooping, ja jag skriver Hula hooping for rockring later sa lojligt. Sedan jag fann denna sysselsattning sa oppnade allt for mig, jag minns nar jag bara kunde rocka ringen runt midjan och var jattestolt, nu ar det en helt annan sak for mig, jag alskar det, det ar mitt liv. Det larde mig att jag kunde dansa vilket jag ocksa gor nu. Jag ar sa otroligt glad att jag fann det.

Det basta av allt, jag har lart mig att ata mat igen! De flesta vet nog att jag har haft problem med att ata mat de senaste aren, och att jag i princip alltid bantar. De senaste manaderna har jag atit mer an vad jag gjort pa lange, och fortfarande ar jag smalare och i battre form an vad jag  nagonsin varit, for all hula hooping, dans och hiking som jag gor, vem har sagt att traning behover vara trakigt? :)

Det ar hundratals mer saker som jag har lart mig... men det aterkommer jag om.
SNART KOMMER JAG HEM TILL ER!!!!

Kommentarer
Postat av: katten

det är så härligt att höra att allt är så bra med dig, älskade du. du förtjänar all lycka i världen. längtar tills du kommer hem. jag är ledig nästan hela sommaren, så vi kan hitta på massa dumheter! LOVE

2010-05-21 @ 09:55:09
URL: http://cathindra.blogg.se/
Postat av: Vicky

Underbart honey <3 Du är bäst!

2010-05-22 @ 10:48:25
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0