zomfg


Mycket just nu. Har en uppsats som forsta utkastet ska vara klart for imorgon. Sen sa maste jag hinna flytta ut nu i helgen ocksa och tampas med trilskande rumskompisar. Jag ar SAAA trott pa det har huset nu. Kan inte vanta en sekund pa att flytta ut, inget forvanar mig med huset langre. Alltid nan ny person som bor har.
Flyttar upp en liten bit i Wailuku till huset dar Keenan bor, det ar en liten studio i nedervaningen som jag kommer ha for mig sjalv, sa INGA rumskompisar mer :D

Skolan gar helt okej, serieritandet ar ratt intressant, men mycket speciella manniskor i den klassen... men men jag fragar ju nastan efter det nar jag skriver in mig i en serieritar kurs ;)

I helgen som var sa tog jag det ratt lugnt faktikst, har inte varit nagot hejvilt festande sista dagarna. Var pa stranden med Chris, drack vin och at massor av ost. mmmmmmmmmmmm :)

I sondags sa hade dom en liten event pa en bar som heter Wowie Maui. "The born of tiki" hette det. Dom kroppsmalade 8-10 personer till olika tikis, satte upp blacklights och grejer, sen hade dom en slags modeshow med det. GRYMT! Plus att dom spelade grym musik ocksa, verkligen vart att vi gick det. Min van Paul var en av personerna som blev kroppsmalade, kande knappt igen honom :) Chris forsoker overtala mig till att bli en tiki nasta gang tillsammans med honom... men... hmm ... jag vet inte :p

men men det ar vad som forsigar i mitt liv just nu. Vet inte om nagon laser min blogg ioverhuvutaget, men det ar bra for mig att komma ihag vad jag har for mig iallafall.

Saknar er darhemma, speciellt min cupcake.
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0