worth every second


Senaste veckorna har varit helt galna. Och underbara. Lars kom hit for 2,5 veckor sedan och aker hem idag. Vilket ar trist :( Men vi har haft grymt kul iallafall och varit pa gryyyymt manga aventyr.

Omygod, jag har traffat en av dom basta manniskorna jag traffat i mitt liv. Forsta gangen pa 3,5 ar som det faktiskt fungerar :) Och det var vart varje sekund av vantan. Har verkligen hittat min battre halft.
Vi ar trouble :D
Dom senaste veckorna har varit dom basta i mitt liv.

Far aterkomma med fler uppdateringar senare. Har en hel del att ta tag i som att slanga ut tva rumskompisar och fixa allt med det.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Vicky

AAW! Blir så glad att höra att det går bra för dig, honey! MASSA KÄRLEK och gott nytt år (lite sent såhär haha) <3

2010-01-08 @ 02:20:30
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0