updates!


Lite uppdateringar!

1.Skolan har borjat, min serieritar kurs verkar grymt bra, och min andra bild och form klass verkar ocksa gorenkel. English 100 ar den enda kursen som verkar svar utav dom 4 som jag laser den har terminen.

2. Vi alla blir utkastade fran huset. Eftersom mina rumskompisar ar idioter... men men, lika bra det, sa nu letar jag febrilt efter nagonstans att bo om 10 dagar :)

3. Det ar vinter! Kallt pa morgonen nar man vaknar... uhuhuh, ja inte om man jamfor med sverige kanske, men anda! kallt for att vara maui!

4. Den senaste veckan har jag spenderat konstant med Chris :) Han ar typ varldens finaste och hjalper mig att leta efter nagonstans att bo, lagar frukost at mig, skaller pa mina rumskompisar lol, och bara ar allmant bast!
Svart att komma ihag vad vi har gjort dom senaste veckorna, det har varit ett anda stort irr rus av karlek i princip <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0