YAY

Idag skrev jag pa ett 1 ars hyrekontrakt till mitt hus!! :D :D Saa underbart! Sa jag, Ace och Zack flyttar in den 1a oktober!!
Sa nu ar det bara att komma och halsa pa mig! For nu har jag hur mycket plats som helst!

Sen sa traffade jag Gary en svang for att fika idag. Drack en kaffe pa starbucks, sen sa spelade vi spel i arkaden :) vilket var niiiice. Vi kommer overrens mycket battre nar vi ar vanner antar jag..

Har skaffat ett telefonabonnemang har. Sa har en GRYM telefon, blackberry heter market. Sa jag kan ga ut pa internet, ringa gratis, smsa gratis for $70 per manad. Forsoker fixa skype till den ocksa, sa da kan ni ringa mig narsomhelt billigt.

Just nu ar mitt liv bast. speciellt efter att jag eliminerade ut mike ur bilden. lol.

peace and love

Mlehhemliey

Kommentarer
Postat av: åsa

wow ett eget hus! grattis!

kan du inte börja ta lite bilder med din kamera nu och lägga upp :)

2009-09-29 @ 13:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0