Nyheter

Somsagt så händer det en hel del i mitt liv just nu. Varje dag är ett äventyr :) Förra veckan fick jag reda på mitt resultat från  min första uppsats i engelska, och det är ett B+ så jag fick 89/100 poäng :)
Annars går allt helt okej i skolan just nu, tror inte mitt prov i hawaiian studies gick så bra dock, sjukt många svåra namn vi var tvugna att komma ihåg.

Bor fortfarande i huset som jag vaktar, och förra veckan så hängde jag en hel del med Ace, för han har ingenstans att bo just nu (men snart :D). Sen så hyrde jag, ace och Zack en dålig film som alla somnade till.
Varför umgås jag alltid med bara grabbar? Det är alltid såhär? Jag tror att min brist på tjejkompisar hittar sätt att visa sig genom. Förra veckan så plattade jag Zacks hår som ett exempel. Och innan dess så tvingade jag keenan att shoppa med mig och vara smakråd. lol. Jag kanske intebehöver tjejkompisar här :P har ju mina substitut. Fast det är en hel del trevliga damer nere på hostelet.

Umgicks med brandon och Mike i fredags... vi var nere på stranden, så vi skulle köra tillbaka när det var mörkt. Insåg att ljuset på min moped inte fungerade.... så jag var tvungen att köra hela vägen från maalea harbour till wailuku på motorvägen i kolsvart mörker.... tur nog så tvingade jag mike att köra bakom mig så att jag kunde se något...
skitmoped... jag är så trött på den nu... måste ringa stället jag köpte den ifrån IGEN. Och den gubben är så elak, rakt igenom, obehaglig...
Igår så var jag på en slagt tattoo convention grej med Mike och brandon... fast vi stannade bara där i typ en halvtimme för att dom ville vidare sen... suck.
Är så irriterad på män nu igen. jag är så över det här nu. idiot.

Okej till det bästa!
Imorse så tittade jag på ett hus här i Wailuku! 4 sovrum 3 badrum, helt underbart perfekt!! 1200 usd per månad vilket är grymt billigt här. Vi har en egen liten trädgård. badkar med bubblor, får en katt på köpet. GRYMT.
Så det kommer vara jag, Ace, och Zack som flyttar in där 1 oktober. Sen ska vi hitta en fjärde person.
Känns sjukt bra att ÄNTLIGEN hitta ett ställe som kommer vara vårt egna. Och hon vill hyra ut huset en längre tid, tills hon vill sälja det.

Saknar er därhemma. Ni får komma och hälsa på mig snart tycker jag! nu när jag skaffar ett hus och allt ;)
Peace and LOVE

Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0