Fullt upp

Forra veckan och borjan av den har veckan har varit ratt dryg.
Var sjuk under helgen och hade feber o grejer. DRYYGT. Sen sa har jag kannt mig yr konstant i ett par dagar. Sa jag gick till sjukhuset igar. Vilket var en ratt speciell upplevelse, for det var ett riktigt sjukhus. Sa jag fick sitta pa en badd med en plastremsa med mitt namn pa runt armen och ha pa mig en sjukhusrock haha. Lakaren sa att jag maste sakta ner mitt liv lite, och ta lite mer tid for mig sjalv. Han tyckte att en bra ide vore att jag stangde av mig fran allt omkring i ett par dagar.
Latt for honom att saga, men lite svarare i verkligheten... jag har precis borjat skolan och maste vara har och plugga pa heltid... hmm..
Hangde med mike i fredags... men sen har jag inte umgatts med honom sen dess.. inte har han hort av sig heller... hmm man ar konstiga det har jag sagt mer an en gang... lika bra det kanske.
Lite tomt att inte bo i "the bungalow" mer... men jag kan aka dit och halsa pa nar jag vill..
Min moped funkar bra nu... har inte haft mer bekymmer med den :)
Ska forsoka fixa lite gaddningar snart... traffade pa en bekant som jag traffade pa stranden i Paia i februari nar jag var pavag till walmart. Han ar tatuerare och verkar ganska duktig, och han har lovat att jag ska fa ett bra pris om jag gar till honom.
Jag saknar Laina och Isaac nagot otroligt mycket just nu... onskar att dom kunde komma tillbaka hit NU.

Saknar er darhemma ocksa... kanner mig ratt ensam just nu eftersom jag just flyttat... men det blir nog battre snart
ALSKAR ER!
Och grattis pa fodelsedagen i forskott mamma! Ska forsoka ringa nar du fyller ar.
PEACE AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0