Mad world?

motherfucker
Trott och lite bakfull en dag forra veckan.



Sista veckan ar det sjukt mycket som har hant. Bra, daligt, markligt... bara sjukt mycket och jag kanner mig ganska sa forvirrad just nu. Det ar en liten fight i mitt hus just nu mellan grabbarna ocksa... vilket kanns lite drygt.

Jag vet inte vad jag ska gora med allting, mitt karleksliv ar lite latt tilltrasslat kan man saga. Milt sagt.

Inatt sa akte jag och min van upp till Haleakala for att se soluppgangen. Sa otroligt vackert. Sa med det sagt sa har jag inte sovit nagot alls inatt och jag sitter i skolan och ar GRYMT trott.

Fick ett till A pa mitt Front office management prov igar :D Och forhoppningsvis sa klarade jag mitt Hawaiian studies test med bra resultat for en gangs skull! jag ar grym! :)

Igar satt jag och Ace uppe pa varat hustak och tittade pa solnedgangen over Iao valley. Pratade om allt mojligt. Det ar verkligen tur att jag har helt underbara vanner har <3

Uppdatera mig garna om vad som hander i sverige och vad ni har for er! Saknar er!
PUSS

Kommentarer
Postat av: åsi

åh jag vill också se soluppgångar. idag lyste i alla fall solen. sitter i skolan och lyssnar på olika musikstilar, vi har gått igenom alla olika punkstilar och då tänkte jag på dig :P



värm dig lite i solen åt mig med och lycka till i skolan! :)



puss åsi

2009-10-28 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0