Uppdatera mera~

Okej kanske dax for en liten uppdatering igen. Datorn ar fortfarande inte fixad, sa darfor har jag inte kunnat lagga upp nagra bilder... sorry.
Senaste dagarna har varit ratt intensiva, gor saker hela tiden. Kan ju saga att jag lyckats spendera ratt mycket tid i Kihei, typ varje dag sen jag kom hit. Oplanerat forstas. I forrgar sa akte jag, Laina, Isaac och Clover till Kihei for att hanga med Tiffany och Dan innan dom akte hem till Kanada. Sa vi spenderade en del tid vid poolen och sen hangde vi i deras lagenhet. Najs!

Igar sa akte vi forst till Walmart, sa jag kopte en ny mobil dar med ett nytt nummer! Sa mitt nya nummer ar +18082147663. Sen akte vi till en strand vid Wailea, och bara chillade dar ett par timmar.

Idag maste jag aka till min skola och fa mina vaccinationer, prata med dom om vilka kurser jag ska valja, troligvis gora ett engelskaprov... sen tankte jag hinna med att aka till Paia ocksa, och egentligen fixa nytt ID kort.
hmm.. en hel del som ni hor.
I kvall sa ar det donovans goodbye party, och det kommer vara ett "Anything but clothes party"! Jag tror jag ska ha svarta sopsackar pa mig...... ;) Och nasta vecka ar det ett fullmoon party ute pa Lanai! Saaaaa nice! Det kommer vara Pirates vs Vikings! :D fast jag och Clover och en kille som heter Erin har pratat om att vara undercover ninjas under pirat outfiten.

tyvarr kan jag inte ladda upp sa mycket bilder . men jag aterkommer med det!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0