Delsteg 3/4, 18 dagar kvar

[X] TOEFL test
[X]Antagen till skolan
[X] CSN lån beviljat
[  ] Studentvisum

Igår kväll kl 12 så ringde mamma till mig, hon hade hittat ett CSN brev under högen av post!! Det visade sig att jag fått min personliga kod för att kunna logga in på Mina Sidor på CSN för att se hur det går med mitt ärende. Så jag loggade in för att se att dom fått in papprena iallafall. Och.... det var BEVILJAT!! Snacka om att en klump i min mage släppte!! Och sjukt bra service av  CSN också, mindre än en vecka för att få beviljat studielån!
Så idag så ringde jag till STA travels som har samarbete med CSN och bokade min flygbilett! :D Utresa den 26e Juli och hemresa den 27e maj.
Då är det bara sista stegt kvar i processen tills jag kan chilla resten utav tiden i svearike, och det är studentvisumet. Har tid kl 8 på onsdag den 15e och har nästan allt som krävs färdigt nu, ska bara ta ett fotografi och betala en till avgift.
Kan inte fatta att min resa är bokad nu, 4 månaders väntande och slutligen så är jag nästan där.

Kommer till sthlm på lördag iallafall! Så det vore kul att träffa några utav er!

PUSS


Ny hårfärg också och allt, trivs sjukt bra med det.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tisdag funkar skitbra! Vi får höras närmare..

Sött ditt hår e förresten :) kram

2009-07-11 @ 11:15:59
URL: http://sandraanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0