Bye bye Sverige

Senaste dagarna har varit hektiska! När jag höll på o packa ihop allt i fredags så insåg jag att min plånbok var borta! Vad är oddsen för det?!?!?!?!?! Så kort, leg och allt är borta. Så vi fick åka i ilfart till sthlm, herregud vad fort vi tog oss ner för att hinna in till den enda banken som stänger 8. Så jag förde över alla mina pengar till mammas kort och beställde ett nytt som dom på nåt vis ska skicka till Maui... och nu ska jag låna mammas kort till dess.
men men shit happens, det är nästan löst nu iallafall!

Sen i fredags efter allt krångel så var jag o mamma tvungna att ta en öl för att "lugna ner neverna". Så vi satte oss på lokalkrogen i skogås LOL. Sen kom Laaars dit också.

Jag och Tove hade skills igår och hann med grymt mycket, vi hann gå till Nordea, shoppa, fixa hår, packa grejer, städa under dagen. Sen på kvällen hade vi avskedsmiddag för miiiig =) Så vi gick och åt sushi/thaibuffé som var nice, det var bara Ida som var förbannad på restaurangen hehe :D (Dom la räkor i hennes mat...drygt...)
Hann med att åka förbi tanto en sväng också så jag kunde träffa Jocke, Oskar, Ylva, Cindy och mer folk därtill.

Nu jävlar åker jag! Kl 1 idag går mitt plan... så jag sitter mest här o väntar på att Tovebaby ska komma och att mamma ska hämta upp oss.
Ska försöka uppdatera så snart jag kommit ner!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0