Fullmoonparty



Några dagar sedan jag skrev nu, mycket som har hänt sedan jag skrev... eller ja... en del :)
Har mestt hängt på stranden o brännt mig, var i paia hela dagen igår med Corinne, danne, pierre och putte, det var niiice.
När jag kom hem från stranden igår hade halva hostelet bestämt sig för att åka på fullmoon beach party i Lahaina, på något vis lyckades jag bli medsläpad dit. Det var verkligen jättecoolt, typ raveparty mitt ute i middle of nowhere vid vattnet. Dansade typ 7 timmar i sträck, min skjuts åkte typ vid 2 sen var jag rätt strandad där, slutade med att jag och några andra från hostelet lyckades ta oss hem på morgonen iallafall.
Så hela dagen nu har jag typ bara sovit och försökt att återhämta mig från natten haha.
Det var ett par tjejer som fick sparken från hostelet idag... så imorgon börjar jag jobba, i receptionen! Så får väl se hur det går att svara i telefon o ta upp bokningar o sånt :)

och... I am TROUBLE.... im telling ya....vartjagänhamnar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0