flippat liv :)



Ok så igår var min första dag på jobbet! Det gick faktistk bra, jag svarade i telefonen -Aloha banana bungalow maaaaaaaaauiii ;) det var en riktigt slö dag dock, knappt någon som ringde... en incheckning, en reservation... fast Gerry hjälpte mig hela dagen iallafall ifall det kom någon, eller ifall någon ringde :)
Sen tog jag longboarden ner till Shell o köpte en corona.
Mycket folk  som var ute o festade här igår, så det var rätt kul, slutade med att Gerry satt o läste spökhistorier för mig hahaha det är tydligen mycket historier om platser här på ön, han har en hel bok med sånt :D

Och jag är i trubbel... igen... En kille som har jobbat här på hostelet tidigare tog med mig för att handla mat igår, han är lite creeeeepy, försöker undvika honom lite, eller han är ju snäll, men ... ja ni vet.
Aw Andrea hade köpt coconutchocolate åt mig igår när han var ute på turen, rätt gulligt gjort faktiskt... men... ja... jag vet inte..
det blir så mycket.

På fredag ska jag och Gerry till Lahaina och se NOFX :D

Nu måste jag försöka sova llite mer innan jag börjar jobba...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0