drama

Mycket som hänt senaste dagarna... det har varit väldigt mycket upp o ner, men för ögonblicket är det bra, får väl se hur länge det varar dock.
Vad har jag gjort senaste dagarna? hmmm svårt att komma ihåg, jag vet att jag jobbade i måndags, sen i tisdags så hämtade jag ut mina pengar på westernunion och sen åkte jag till köpcentret med Laura, Toby, Laina och Nick... köpte ett jättefint linne :) I onsdags så åkte ja till Paia med argentina killarna samt laura o ariel, skulle surfa, men vågorna var för höga, så det blev inget surfande.
Igår så åkte jag och Suzan till Kanapali Beach där vi snorklade. Såå otroligt klart vatten! Och jag såg en gigantisk sköldpadda! :D
Idag åkte jag till Walmart o köpte lite pärlor för att göra halsband av.

Det har vart mycket krångel sista dagarna dock, o mitt humör har varierat kraftigt... jag vet inte hur jag ska göra med allt.
Ibland blir jag så trött... nu har Simon gått o sagt till Marcus att han ska sno mig från Gary "Its just a matter of time"... alltså... Va?!?! Vadfan? Mycket drama här som ni hör...

hoppas ni har det bra hemma i sverige.
älskar er
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0