changes

Dramat fortsätter...
nu är det ännu mer som hänt... orkar inte skriva så mycket just nu men kan ta det lite snabbt.
Gary har fått sparken så han jobbar inte här längre.. han som äger stället är sjuk i huvudet, och har seriösa problem, så det var inte att gary gjorde ett dåligt jobb som gjorde att han fick sparken..
Det r sjukt många nya som har börjat jobba...
I vilket fall så jobbade ja igår och ska jobba idag också sen kommer jag nog hänga med gary resten av veckan :)
Träffade honom igår efter att jag jobbat. grejen är att han inte ens får komma in på hostelets område för han  som ägerstället... helt flippat. men men.
Annars är allting jättebra, jag är bara helt otroligt glad idag, hade världens bästa morgon, eftersom vi köpte kaffe på chevron o sen gick vi till ett vattenfall som ligger 10 min från hostelet :D

Jag o gary för ett par veckor sedan när superbowl var,  han var onykter
som resten var, jag jobbade haha.



Kommentarer
Postat av: cat

fina. men du passar bättre här hemma!!! med mig!!!

2009-02-24 @ 23:46:58
Postat av: Annika

Hej det låter som att det går rätt fint ändå ;)Fy fan vad gott det verkar där borta :D Kraaam, hoppas allt går fint

2009-03-08 @ 13:45:24
URL: http://onlyannika.blogg.se/
Postat av: Erik

Uppdatera, du din lata stockholmare!:) När kommer du hem?

2009-03-14 @ 09:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0