wild


Datorn ar fortfarande inte fixad... sorry.. men det ar sa mycket som hander hela tiden har... ska forsoka ordna det sa snart som mojligt.
Senaste dagarna har varit ratt sa crazy. I fredags sa hade vi Donovans goodbye party. Helt flippad kvall, heeelt galet. Eftersom det var ett "anything but clothes party" sa var vi tvugna att komma pa nagot att ha pa oss. Jag byggde mig en outfit gjord av sop pasar, det finns bilder pa facebook om ni vill se. Sa man kan saga att jag var en ninja-hula-warrior. Jag var inte alla pa festhumor, men efter ett par ol var jag pa G. Det var seriost ett av de vildaste party jag vart med om i banana bungalow. Mr taco var har ocksa. Han ville att jag skulle folja med honom till Paia till nagon fest dar. Varav jag sager att jag inte vet, att jag kanske foljer med. Sa jag springer over till andra sidan av rummet, ropar till Laina "Danger, Danaanger, DANGER".
Grejen ar att jag inte ar tillaten att dejta ett visst antal olika pojkar har pa Maui, och han ar en utav dom. LOL.
Det slutade i vilket fall med att jag inte foljde med till Paia.
I vilket fall sa var det sjukt kul allt som hande, jag har aldrig sett Laina berusad forut, vilket var grymt underhallande att se :D

Igar sa var vi hos Marcus pa en barbeque. Vi hangde i hans pool hela dagen, riktigt nice. Sen akte vi till little beach for att se eld dansarna.

Idag var jag i skolan och gjorde klart mitt test, tror inte att det gick sa bra pa mitt engelska test, sa jag maste kanske ta tva engelska kurser... DAMNIT. Matte testet var mest roligt, minns ingenting av matten fran gymnasiet, sa jag far nog borja om fran borjan igen... men men vi far se, ska traffa en studievgledare pa onsdag.

saknar er darhemma. lovar att ringa sa fort jag kan. forhoppningsvis imorgon for just nu SOVER ni!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0