Love is my religion


Åka buss till Kona

Väntar på bussen i Hilo


Idag har vart en rätt tuff dag på jobbet... Då måste man försöka tänka på allt bra som man har i sitt liv för att hålla modet uppe. Men jag har en hel del bra saker i mitt liv, och sjukt underbara människor som jag älskar.

Favoritlåten för dagen: Love is my religion - Ziggy Marley. Helst den Ackustiska versionen.

Dagens tack: Till Peter (Korven) för att han köpte omega 3 av mig och var min 2a kund på hela dagen.

Dagens se fram emot: Löningshelgen när Tove, Lars och Cindy kommer hit och hälsar på (inflyttningsfest kanske?!)

Köpte en sjukt söt ring av Isabella på jobbet idag också, lägger upp en bild en annan gång :)

I vilket fall som helst.
KÄRLEK
<3 er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0