Obehagligaste drömmen på länge

Drömde precis en väldigt obehaglig dröm.. Med så mycket detaljer.

Jag somnade precis när vi kom in från att varit ute med hundarna... sen så drömde jag att jag låg o kramades med någon, men att nån mormor(inte min) kom in i rummet hela tiden. Sen så drömde jag att jag vaknade ur den här drömmen och att jag var i kungsängen... ja gick och letade efter min bror som sa att mamma hade gått till jobbet... efter ett tag börjar jag inse att det är märkligt att jag är i kungsängen när jag somnade när jag var i farsta! och hur hade jag hamnat i kungsängen? Så jag ringer min mamma, och hon sa "men vad gör du i kungsängen, borde du inte vara i farsta?" Och jag sa då "ehh jo ehh och blev jätteförrvirrad"... det är nu jag börjar bli rädd och inse att någon inte stämmer... hur fan kunde jag vakna upp i kungsängen när jag somnade i farsta? Jag börjar överväga schitzofreni och grejer att jag måste gå o kolla upp mig... Iallafall så går jag till tunnelbanan och börjar åka mot farsta... tunnelbanan är väldigt konstig och påväg ner i tunnelbanan ser jag en man med massa piercings och han har hela ryggen full typ... Tunnelbanan går genom massa cafeér... och jag börjar inse att jag FORTFARANDE måste vara i en dröm... så jag säger högt till mig själv "Vakna upp Emily, VAKNA UPP" och försöker spärra upp ögonen... till slut efter en liten stund så lyckas jag vakna upp, och vaknar i farsta...

Det här är nog en av de obehagligaste drömmar jag faktiskt drömt... känslan av att vara fången i en dröm och att inte kunna vakna var läskig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0