drömmar


Det känns som jag är på rätt spår igen. Och det känns bra.. om bara för en millisekund så är det bra. Nu är jag påväg i rätt riktning. Även om det är svårt.
Det kanske är där jag ska vara? Man måste våga att leva sina drömmar ibland? Eller? Man lever bara en gång.

Vilket var det svåraste farväl du tagit?
Jag minns tågstationen, känslan av att veta att vi aldrig aldrig mer kommer att ses mer. Förlåt men det var omöjligt.
Semiotic love - blaqk audio

Idag har jag varit på Kilroy, fixat lite papper och så har jag fixat håret, det är snyyyggt! Lägger upp bilder sen när jag tagit några!
Lyckades skaffa en mobil för 70 spänn också idag... inte mitt fel att SL hittegods trodde att det var min, vaddå det är väl bara att tacka och ta emot eller? Annars skulle ju bara dom sälja den och tjäna pengar på det, jäkla SL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0