SC

Nu har jag spenderat ett par dagar har i SC... eller kom hit i lordags! I fredags sa gick ja o Diana downtown i San fran o kollade lite i affarer. Sen akte vi till hennes syster i San Antonio... det var saa najs, hennes syster + systers man var saaa trevliga. Och vi gick ut o at pa ett taco stalle som var varsta skejtinspirerat och sen gick vi och sag ''Son on Rambow'' jattesot film o tva sma pojkar som ska spela in en egen film!
Sen i lordags sa akte vi ju somsagt hit till SC... vi gick forbi ett tattoo stalle for att Diana skulle toucha upp sin tattoo, bad henne rita upp en text at mig... far se om jag hinner ga forbi idag... vet inte om ja har rad med en tattoo just nu, maste kolla mitt spanska konto o se om mina pengar kommit in dar annu..
Vi akte till flygplatsen i lordags ocksa for att hamta upp en volontar... annars hande inte sa mycket mer, drack ett par ol o sen var det sova.
I sondags gick ja o Diana forbi tattoo stallet igen for hon hade tid da... o sen sa kommer jag faktiskt inte ihag vad jag gjorde i sondags haha. shit redan minnesluckor vid 20 ars alder!

Och igar sa akte vi till Wallmart o hjalpte Diana att shoppa mat at 20 volontarer som ska ut pa projekt... det ar en vaaaaaaaaaaaaaaaldig massa mat!

Drar mig nog ner mot l.a imorgon kvall eller nat... ska nog boka greyhound bus idag for imorgon aker alla harifran o jag blir ensam... sa det ar ju inte sa varst spannande har da :)
hoppas ni har det bra darhemma!
Jag har inte bokat en flygbiljett hem fran london annu... o de ar dyrare an jag trodde men ska forsoka hitta nat billigt sa jag kan komma hem nangang men troligtvis kommer jag den 20e eller 21a! for jag aker harifran den 19e!
vet nan om det ar billigare att ta forsta basta flygbiljetten nar jag kommer till londons flygplats kanske?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du kommer hem snart! =) Ta tåget till Stansted och flyg med ryanair.. ett tips ! Puss

2008-05-19 @ 20:51:57
URL: http://sandraanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0