Radikala förändringar

image32
Lolbilden nummer 1! Mathieu jag och Erik påväg hem från Tahoe

Gårdagen bjöd på mycket... cafehäng, träning o utgång med brorsan, samt x antal idioter.
Iallafall satt jag här vid datorn i mitten på natten och insåg att jag måste göra något drastiskt åt mitt livsläge, ett försök till att börja må bra.
Jag beslöt mig blandannat för att ta bort min myspace sida. Dels för att den gör så att jag är fruktansvärt internetberoende, dels för att jag behöver bryta med vissa och speciellt en person, och jag tror att det här är det lättaste sättet. Jag har beslutat mig för att jag måste lyfta fram dom människorna som gör mig glada och ta bort dom som gör mig besviken och annat folk som inte får mig att må bra. Starta om helt enkelt. Jag kommer nog garanterat att skaffa en ny myspace sida inom kort, där jag bara addar de människor som faktiskt är vänner.

Nästa vecka åker jag till värmland på obestämd tid, jag vet att jag just kom hem, men jag känner att jag behöver få umgås med Erik som är en otroligt bra vän o bara få njuta av sommaren o slippa tänka på allt jobbigt, ser verkligen fram emot det något enormt, har ju inte träffat Erik på ett halvår nu eller mer och vi ska grilla, sola, bada, åka longboard, dricka öl, skratta åt Eriks värmländska o bara vara allmänt tuffa i Filipstad. Jag gillar småstäder =) Sen får jag se vad som händer efter det.
Ska försöka lyckas med att må bra här hemma i sverige också!

Kärlek till er alla som förtjänar det =) Ni vet vilka ni är! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0