happiness


Intervju med mig sjalv


Saaa hur kanns det att vara lycklig i dagens lage?
Det kanns fantastiskt, kanns lite som att svava pa rosa sma fluffiga moln till o fran!

Hur var din vistelse nere i los angeles da? Horde visst att du gjorde allt mojligt dar nere?
Kan ju bara saga som sa att det var gryyymt... jag har bott pa fancy hotell med extra tjocka handdukar, tittat pa grymma barnprogram om handy manny(som later som han har samma rost som ceasar millan!), spelat massa grymma spel dar man skjuter pa zombies, bowlar, surfat, spelat basket, o massa andra spel. Kollat pa skrackfilm for forsta gangen pa flera manader, shoppat!, lyssnat pa musik, akt en maassa buss, och hangt pa stranden. Jag gjorde sakert en hel del andra saker som jag bara glomt att namna.

Hur skulle du beskriva vadret i los angeles?
Varmt! Iallafall i forrgar, igar var det inte lika varmt.

Och i Santa cruz?
kallt! eller kallt o kallt men jakligt mycket kallare an jag trodde det skulle vara.

Sa vad hander nu?
Jag motte upp Diana for nan timme sen har i santa cruz, hon skulle till kontoret o fixa med lite papper sa jag hanger lite med mig sjalv just nu, ska mota upp henne senare sen far man val se!

Ja finns det nat mer att tilagga?

jag ar glaaaaaaaaaaaaaad, det ar sa vackert har o manniskor ar sa snalla o hjalpsamma o treeevligaaaaaaaaaaa....

baby alien

Kommentarer
Postat av: Korven!

Haj Boll!
Låter nästan som du är nöjd nu när du är i USA... Eller kanske till och med lycklig?! Skumt... Men ha det toppen nu. Ses sen!

2008-05-06 @ 18:18:19
Postat av: lisbeth jäderbergl

hej vad bra att du har det kul. här är allt bra med oss, skall snart gå ut med zeke och embla. peter fixade din deklaration. var rädd om dig love you puss och kram mamma

2008-05-06 @ 21:12:12
Postat av: Sandra

tjaaa. fan va kul! =) intervjua sig själv, ska ja fan också göra i min blogg hehe =) E så jävla avis på dig ju! när kommer du hem din mupp? PUSS

2008-05-08 @ 16:42:12
URL: http://sandraanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0