Då så var man hemma igen då,...

Ja... det känns konstigt att vara hemma, det känns mer konstigt den här gången än förra gången som jag kom hem. Svårt att komma in i mitt liv och så, svårt att ringa alla man borde ringa... jag sitter mest... och funderar över mitt liv och hur jag ska göra.
Sista dagarna i L.A var bra... men samtidigt ganska svåra. Jag vet inte hur jag ska göra och som vanligt så är jag förvirrad... jag kan verkligen aldrig bestämma mig, jag blir så trött på mig själv, istället så sårar jag bara folk.
The girl who couldnt fall in love.

Vet inte om jag ska försöka söka skolan i Santa Cruz istället... jag måste bestämma mig nu och säga att jag inte ska gå på SMC isåna fall... men då måste jag vänta ett halvår... de kanske är bra? eller kanske inte?`ja ni ser.
Men jag trivs uppe i SC... min stad <3

Till lite roligare saker... när jag kom hem hade jag fått ett brev... Jag kanske ska ta hela historien från början. jag fick för ett x antal månader sedan ett mail från en fängelseinterns mamma, som tycket jag skulle skriva brev till hennes son som satt i California State Prison... ja ni vet ju hur jag är... tyckte det lät som en kul grej o skickade iväg ett brev.
Iallafall så fick jag nu ett brev som det stod "Sent from state prison" på :) Och det var tydligen från hans kompis som ville ha mig som brevvän haha. Danny heter han! :) Så nu har jag fått en brevvän!

Sen har jag mest vart ute o åkt longboard med Embla o Zeke sen jag kom hem... fun times!

kärlek till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0