PPM saljande o massa sant haha

Ok... jag lider av pengaangest! Alltsa ingen normal pengaangest om man rakar kopa nat onodigt... jag far liksom angest av att handla de mest basic grejerna som typ mat och sa. Och igar skulle jag kopa nya horlurar for att min till min mp3 var trasiga, forst funderade jag jaaattelange pa om jag verkligen ska kopa det, for jag far san agnest, men till sist sa gjorde jag det. Och sa kostade dom 15 euro istallet for 10 och ajg fick san angest.. haha.
fast nu har jag bestamt mig for att inte ha min pengaangest, och att pengarna tar slut nar dom tar slut liksom. Det ar redan sa mycket att tanka pa med jobb o vanner o sant nu i borjan sa att jag inte kan ga o ma daligt over pengar typ.
alltsa det jag menar ar ju att det ar ju bra att halla lite koll pa sina pengar, men inte att lida av san pengaangest att man far ont i magen sa fort man koper en limpa typ. :)
Sa nu skiter jag i pengar och koper sant jag behover o sa.

till nagot roligare!
Det var min forsta dag att salja idag! I borjan var det valdigt nervost och det tog ett tag innan jag kom igang. Iallafall sa salde jag 3 stycken! Och mattet ar val typ att man bor salja 6 om dagen, men manga som har jobbat dar kommer inte upp i ens det.
Det kanns jattekul, och det ar inte alls sa jobbigt som jag trodde de skulle vara. kunderna vi ringer till ar valdigt trevliga och sa :)
jag kanner mig duktig haha.

Saknar er alla jaaattemycket, kanner mig lite ensam nu i borjan men det blir nog battre sen om nan vecka typ nar man lar kanna fler pa jobbet.
<3
puss

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Hej! Jag gillar din blogg, och jag har en samarbetspartner som heter www.evasunderkläder.se
De har sett resultat genom att samarbeta med olika bloggar, så de har bett mig att kontakta bloggar jag gillar, så om det skulle vara av intresse skicka ett mail till [email protected]
säg att du fått mailen ifrån Sandra (Http://Jonaeson.blogg.se)

Du kommer få produkter för att du bloggar för dem!

Ha en bra dag! och vänta inte förlänga med att höra av dig till dem så de inte hittar någon annan!

2008-03-06 @ 18:22:34
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: Korven

Hej Bollen!
Jag gillar också din blogg. Om du bloggar för mig kan jag skicka lite snygga (och lätt begangnade) lumpenkallingar till dig!
Kontakta mig gärna om det är av intresse!

2008-03-07 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0