lugn helg!

Nope inte har det blivit nat festande i helgen... tjejen som jag skulle ut med i fredags horde aldrig av sig... sa det slutade med att jag och Mia gick ut pa promenad och sen gick vi o kopte godis som vi tryckte i oss istallet haha.

Och igar sa vaknade jag typ vid 10 sa gick jag ut o gick langs stranden jaaaaaattelangt, gick typ sammanlagt i 5 timmar igar, sen gick jag in till la ramla o sa till Sephora o kollade o provade lite smink typ.

Sen akte jag hem, sov en timme innan jag Mia och Linda skulle ivag till en annan stad for att se Mias kompisars breakdans uppvisning typ, vi hade fribiljetter. Dom var alla brasilianer som dansade om gatuvaldet och knarket i brasilien, skitbra och tankvard uppvisning. Vi hade iallafall jattekul speciellt nar vi skulle hem sen o vanta pa taget.

Sen skulle vi ha gatt ut o tagit en kaffe med dom, men det blev aldrig sa o klockan va sa mycket sa jag gick och sov tillsist.
Hon jag skulle ut med i fredags skulle ha hort av sig igar da istallet for att hon aldrig horde av sig i fredags, men de gjorde hon inte... sa de kanske blir lite "talk to the hand" om jag ser henne pa mandag ;)
jaja hoppas ni har det bra darhemma, igar var det iallafall massa sol o varmt har, idag ar de lite mer mulet.

loove u
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0