Jag ar gryyyym!

Ja... haha eller sa ar det bara nyborjartur! Igar sa salde jag 12 stycken! jag hoppas att jag inte raknade fel eller nat, for det ar valdigt mycket... vi ska salja 6 om dagen!


Kanske ar en saljare trots allt...

Sen skulle ja ut med nagra arbetskompisar, fick forst inte tag pa dom for dom hade sin mobil pa ljudlost,sa de resulterade i att jag gick jaaattelangt ut mot barceloneta for att stallet dom skulle till lag dar, och tillsist fick jag tag pa dom efter typ 17samtal och da va dom hemma, sa jag giiiick hela vagen tillbaka dit igen, drack upp min sangria, som forovrigt smakar lite som glogg, och sen sa skulle vi ut, men da va kl over tva sa de skulle kosta 7 euro i intrade, stallet sag inte saa lockande ut och det var en mils ko typ, sa jag kande att de inte va nat for mig sa jag tog en taxi hem, jag tankte faktiskt ga hem forst smart som jag ar, men nar jag borjade bli stalkad av lite laskiga typer sa kom ja fram till att en taxi va ett battre alternativ, kostade ju typ bara 40 spann ocksa...

haha de gar inte sa bra med min utgang, ja kommer aldrig ut till puben... men alltsa ja vill itne ga pa varsta disco stallena, skittrist ju, da kan de ju lika garna vara...

Kommentarer
Postat av: lisbeth jäderbergl

hej här är allt bra, mitt internet har fungerat dåligt så jag har inte kunnat vara ute på två dagar, det har regnat och varit grå trist iflera dagar, med blöta hundar. vad kul att det går bra för dig med att sälja vi får höras om nägra dar igen kram mamma, saknar dig det är så tyst här hemma puss

2008-03-14 @ 07:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0