Inget jobb idag....

Idag när jag kom till jbbet så blev vi direkt inkallade till ett möte... stämningen kändes väldigt tryckt redan när jag kom dit. Sedan kom en kostymklädd man och berättade att en av våra kollegor hade gått bort. Det känns väldigt konstigt,,, jag hade ju bara träffat honom någon gång, men han verkade verkligen vara en jättehärlig kille, så det är väldigt trist. Dom kunde inte riktigt säga vad han dött av, men det fanns misstankar om det.

Så det blev inget arbete idag, alla andra kollegor var ju jätteledsna... det är svårt när man som ny inte riktigt vet hur man ska hantera situationen, jag hade ju inte samma relation till honom som de andra, eftersom jag bara träffat honom någon gång...

jaja....

till nåt roligare, ska nog ut idag... trots att jag har rätt dåligt med pengar, men man måste ju leva lite också, och kunna lära känna lite av de som jobbar på jobbet typ. Men får ta det lite halvlugnt :) Ska iallafall ut med en tjej som heter Honney, som verkar schysst :)

Igår gick jag och Mia på promenad på kvällen, de va najs, det som är rätt skönt är att det alltid är människor ute här i barcelona, man kan gå upp på la ramla och det är alltid livat.

thats all for now.
Och tack för ditt erbjudande förresten korven! jag ska tänka över det nogrannt... hahhahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0