hart liv

Japp nu har man avklarat en hel arbetsvecka med ratt bra resultat faktiskt!
Kan ju saga som sa att det blivit en del festande den har veckan... haha.
Har hamnat pa en irlandsk pub som heter Ryans ratt mycket och spenderat tid dar med mina arbetskompisar... sen sa nar jag ska hem sa har ju tunnelbanan alltid slutat gatt sa da har jag pa nat satt hamnat pa efterfest o grejer hemma hos nagra i mitt team. slutade med att jag somnade typ vid 7 pa morgonen i onsdags och gick upp vid 11! jag trodde att jag hade sovit langre an sa men tydligen inte.

Igar var jag pa en skejtbar med en kille fran mitt jobb, de va najs.. eller vi stod bara o hangde utanfor, men asschysst stalle ju bara massa skejtare som hangde utanfor dar.

Idag kaaaaaaaaanske jag ska pa grillfest!

men somsagt jobbet har gatt bra o jag har salt bra o sa..

hoppas ni har de bra darhemma!
xooxoxoxoxoxoxoxooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0