dags för en uppdatering

Det har vart väldigt mycket sista tiden... mycket krångel, en del jobbiga saker och så. Men jag kan börja med att säga att jobbet går väldigt bra, jag är nästan alltid nästbäst i mitt team på att sälja trots jag jobbat så kort tid, så det här med försäljning passar mig väldigt bra, trots att jag inte känner att det direkt är mitt kall här i livet, kanske försäljning inom något annat område.

Det har varit en del festande med folk i mitt team, vilket har varit både bra och dåligt.
Jag har inte lyckats tagit mig till ett enda rockställe ännu, men måste försöka hinna med det nästa månad, men nu ska jag ta det lugnt den här månaden.

Sista tiden har jag pratat ganska mycket med Ben över sms o på myspace... har bestämt mig för att boka en flygbiljett till l.a och först hälsa på honom några dagar och sedan åka upp till Santa cruz i kanske två veckor o hälsa på dom :) Jag känner mig bara så fruktansvärt lycklig idag, allt jobbigt känns som bortblåst och jag är bara jätteglad, jag antar att det kanske är därborta jag hör hemma. Men flygbiljetterna är vääldigt billiga just nu o sammanlagt kommer resan typ gå på under 4000 kr.

Såg på Into the Wild igår, den var sjukt bra, så mycket fina natursekvenser från cali och arizona och andra platser i staterna. Innan jag och Mia gick o såg den hade vi lagat middag som bestod av avocadoröra och klyftpotatis och till efterätt hade vi oreotårta, skiiiitgott.
Sen när vi skulle gå hem så var det en jäkla arab som slog Mia på rumpan, såå jäävla kränkande, jag skulle fan kunnat gå fram o klappa till jäveln.. det är det som jag har lite svårt med här i barcelona, det är väldigt många här som har en dålig kvinnosyn, jäkla idioter.

men som jag sa, jag är glad idag.
saknar er därhemma, och Peter jag är fett avunsjuk att du får se thule, jag skulle velat se dom så jäkla gärna, och lycka till i tyskland korvis.
Tänker på er alla!
puss

Kommentarer
Postat av: Towie

gawd i miss you skitunge. vi ses snart :) lovelovelove =)

2008-03-25 @ 00:25:36
Postat av: åsi

va bra att du har det bra där nere :D vet du hur länge du ska stanna nu? och går det att ringa på något sätt?
PÖSSS

2008-03-25 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0