tankar

Dejta, dejta och dejta. Vad är det för vits egentligen? Det känns så meningslöst på nåt sätt, vad får man ut av att dejta egentligen? vad får du ut av att dejta? Vad får man ut av ett KK förhållande? Jag måste vara socialt missanpassad för jag förstår inte grejen. Jag har nu varit singel i över ett år, och jag känner att jag är trött på att dejta. Varför ska man dejta någon, spela alla missanpassade spelregler? Jag förstår inte vitsen med att vara ihop med någon om det verkligen inte är den personen som man vill vara med resten av sitt liv, den man kan tänka sig att leva en hel livstid med om inte mer.
Bekräftelse för stunden? Kärlek ska vara nåt fint, inte massa spelregler.


Nej dejtande har förstört min bild av kärlek. Och jag vill INTE mer. Jag klarar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0