Nästan två görfina veckor i filipstad

Yes. Så då var man hemma i Stockhölm igen då, efter nästan två veckor i Filipstad. Känns väl sisådär att vara hemma igen, jag trivdes faktiskt väldigt bra därborta. Får väl se hur länge det dröjer innan man åker tillbaka dit. Mamma har ju tittat på hus där, får väl se hur det går med det, hoppas att hon inte tvekar på huset bara

Badat, shoppat, film, tyskt lantvin, sk8tat, åkt buss, gått, solat, brännt mig, elverket, knott, massa mat, party, lite lätt kaos kan väl beksriva tiden i Filipstad rätt bra ;)

Och nu då? Ska hitta ett jobb NU tänkte jag, är i desperat behov av pengar. Men har mailat på lite telefonförsäljarjobb, så det går nog relativt snabbt att hitta nåt. Jag tar vadsomhelst liksom ;)

En annan sjukt irriterande sak är nog att det är nåt fel på mitt ben, gör skitont i vaden så fort jag skejtar, vet inte om det är en stukning eller nåt, görirriterande är det iallafall! kan inte skejta så mycket då liksom, sucks!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0