Mail och brev och avsked

Sunyi och Diana Halloween 2007
Sunyi och Diana Halloween 2007

Nu har Sunyi åkt till Anton, och om två dagar så åker hon hem till Sydkorea igen, sorglit men sant.

Fick ett mail av Diana idag, ett jääääääättelångt mail! Hon är bäst! Hon kan verkligen göra mig så otroligt glad med sina mail och allt hon skriver, saknar henne jättemycket. Måste se till att vi ses nästa gång jag är i usa igen. <3

Idag ska jag på jobbintervju! Optimal telecom, haha samma som dom hade i Transcom, men jag vill ha nåt simpelt skitjobb just nu... så det passar nog bra, bara så att jag och Erik kan göra vår tågluff i September!

I förgår fick jag brev från Danny igen förresten! :D :D Den människan är så faschinerande..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0