Jobba jobba jooo-obba!


Ja, snart har då den första veckan på jobbet passerat...
Hur har det gått då?
Ja i måndags blev jobbet inställt pga att det åskade o att  nätet var nere.
I tisdags satt jag mest och samlyssnade, fick avlägga ett prov också på att jag kunde det som jag skulle sälja, fick MVG, betyder det officiellt att jag är ett MVG barn nu?
I onsdags var första dagen jag fick sälja, det gick sådär... bra samtal men dålig på avsluten så jag fick lite tips om hur jag skulle lägga upp avsluten bättre. Den dagen resulterade alltså i 0 sålda! :O
Igår kände jag att jag kom in i det bättre och jag drog iväg 5 st! vilket alltså är målet för dagen, sååå nu börjar jag känna igen mig själv lite mer! Vilket dessutom resulterade i att jag tjänade 620 spänn igår! yey! (Dom två första veckorna jobbar jag bara på provision) observera att det alltså är för 4 timmars arbete, inte så dåligt, ÖB var 9 timmar arbete, runt samma lön.

I onsdags var jag ute med brorsan också, på HarryB gooosh,,, kan ju bara säga att det räcker med att gå dit ca 1 gång i kvartalet så har man fått en lagom HarryB dos, kanske bara är jag, men jag har lite svårt för tjejer med massa upptupperat hår, killar med massa smink o glitter, rakade grabbar med tribaler :)

Sista arbetsdagen för veckan då! Sen imorgon så bär det förhoppningsis av till Filipstad igen! yey! Bara det inte är nåt seriöst fel på mammas bil.
Tove kom hem igår också <3<3<3<3
Och Peter kommer hem på måndag!

PUSS

Ska jag ha brunt hår igen? fast med lite blont i luggen? LOL den här bilden bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: åsi

hahahah, halloweenfest forever! <3<3

2008-07-27 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0