Börjar bli duktig på det här med att blogga?


Eller så har jag helt enkelt inget liv?

Galen kväll igår, träffade på en del människor jag inte sett på... ett tag så att säga. Gick hem runt 12 iallafall.

Idag så är det bara att ta nya tag, ska på utbildning klockan 4! yey.. eller ja... det som är ganska lustigt är att så fort jag berättar för mina vänner och bekanta att jag har fått jobb så är första reaktionen: Grattis! Fast när jag nämner att det är med telemarketing så kommer sen också "Åh stackars" och så kanske en liten klapp på huvudet :P
Klart att det är ett skitjobb, men det är inte värre än mcdonals! Man jobbar få timmar och tjänar mer än på Mcdonals, sen att man får höra på otrevliga människor hela dagarna är väl trist, men allt går ju att koppla bort om man är lite skillad!

Åker nog till Filipstad i helgen också :D Mamma ska kolla på lite hus o så, vi tar nog bilen dit tror jag!
Sthlm känns rätt dött just nu, eftersom både Tove och Peter är borta :( tomt här utan er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0