Sista dagen i Sverige då...

Jaha, så var det sista dagen i Sverige då, jag har inte ens packat klart än... har en del kvar, men det mesta är fixat iallafall. Och idag kom mitt paket från junkyard.se, två t-shirts såå najs, en från DePalma och en från Famous Stars and Straps.. två av mina favoritmärken.
image8image9
Dom sitter som en smäck, men jag är inte van vid att ha tajta t-shirts längre, men jag vänjer mig nog igen ;)

Och igår var jag och Martina ute efter att jag hade jobbat klart sista dagen på ÖB... Först var vi på "Martinas" pub som heter "Bara vi" det var trevligt. Och efter det tyckte jag att vi skulle gå till Wirströms så att jag kunde säga hejdå till min favoritpub, så vi gick dit, det var jättetrevligt... haha och jag kom på vem nr det är som jag har i min mobil som heter Sean hahahahahaha, så det löste ju ett frågetecken iallafall! hahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0