Ja det är rätt mycket nu


image5image6  image7

som händer i mitt liv känns det som. Jag flyttar alltså om lite mer än en vecka, och har massor av grejer att ordna. men fick iallafall mitt papper idag från Kilroy education, så nu kan jag skicka in de sista papprena till min ansökan till skolan i l.a.

Har bokat hostel i Barcelona nu iallafall, dom första dagarna, sen får jag se hur jag ska göra.
Lite kul är att jag mailade med Mathieu, en kompis from Belgien igår, och jag berättade att jag ska till Barcelona o jobba, och han kaanske kommer dit och jobbar han med. Vi får väl se hur det blir med det, men det vore grymt jäkla kul om han joinade, vi har så kul ihop han o jag hahaha, bara att det nog blir rätt mycket festande då ;)

Får se hur många dagar jag har kvar på ÖB nu då, kanske blir en dag till nästa vecka innan jag åker. Jag tycker allvarligt att det är lite jobbigt att sitta i kassan på ÖB... jag har en typ 35årig stalker efter mig som ringer till mig, han hittade mig på ÖB, och han är fett läskig, och fråga mig inte hur han fick mitt nummer... han typ.. tvingade till sig det. uuhuhuh, discusting.
MEN om 1 vecka så är jag borta, så då kan han inte stalka längre, då är jag i solen med palmerna weeeiii.

Igår så bakade ja och Tove muffins, och åt massa jäkla smet och så pressade ja i mig typ två stycken sen.. mådde så illa, men gott var det, så nu måste jag jobba på magen till badsäsongen om 1 vecka. hahahahah

jaja, thats it for now :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad spännande! Vad ska du jobba som?

2008-02-29 @ 10:14:38
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Sandra

Joo går går det väl.. men de e ju ganska mkt plugg oxå så frågan e väl snarare om man har tid till de.. :/ hmm , helt klart svårt det här.. Men man får väl helt enkelt försöka planera sin ekonomin.. Mitt problem e väl snarare att ja har svårt att motstå alla vackra kläder... haha

2008-02-29 @ 12:26:49
URL: http://hermelini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0