Dags att skaffa en ny blogg

santa monica college
Ja... har haft en tidigare som jag aldrig updaterade, men n u börjar jag om på nytt. Främst vill jag ha den för att kunna använda den att skriva dagbok om mitt liv sen när jag flyttar och ska plugga på Santa monica college.

Jag hoppas verkligen att det går vägen nu. Igår var jag på möte hos Kilroy Travels och fick hjälp av en jättetrevlig tjej att fylla i min ansökan. Sedan så översatte hon mina betyg till engelska och kopierade mitt pass. Så nu kommer dom skicka in ansökan så snart som möjligt och sen är det bara att vänta på svar. Dom sa att det tar ca 6 veckor att få svar från skolan, men jag räknar med att det kan ta lite längre tid. Men jag hoppas hoppas hoppas att jag kommer in.

Igår gjorde jag inte så mycket efter det, eller jo gick runt i stan en stund, och det var faktiskt lite solsken på förmiddagen, helt underbart. Sedan så åkte in till Wirströms en stund på kvällen och träffade Tess, det var jättekul! det jag verkligen gillar med Wirströms är att det finns så mycket olika människor där, och man hamnar alltid i disskussion med alltifrån 20 åringar till 60 åringar. Sen är det väldigt kul att det är så mycket olika människor från olika nationaliteter där, alltifrån Irland, Usa, England, Frankrike you name it!
Iallafall det var en lyckad kväll.

Nä nu ska jag hitta på nåt annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0