Putte i Parken


Såå igår kom jag hem igen, vartdå ifrån tänker ni nog då? Filipstad såklart haha, råkade hamna där igen. Eller mamma skulle ner o skriva kontrakt i Fredags, så i torsdags efter två timmars arbete, slutade jag tidigt på jobbet eftersom det bara var jag där, och sedan tog vi bilen bort till Filipstad, efter några smärre missöden med regnoväder, en mamma som har panik av att köra i regn så var vi framme kl 12! Jag hade dragit i mig 3 koppar kaffe så jag var koffeinkickad som fan, kunde inte stå still. Sov MAX två timmar den natten. Visste inte om ja skulle jobba på fredag, men Erik tyckte jag skulle stanna om jag inte skulle jobba så att vi kunde åka till karlsoga på festival.
Skrev kontrakt med morsi, sen käkade vi kina buffé för att fira, och sen lyckades jag fixa så att jag inte jobbade.
SOV hela fredagen i princip.
Så i lördags åkte vi på festival, vi hade HUR lång tid som helst innan vi skulle åka, men plötsligt så fick vi jättebråttom ändå, hur kommer det sig att det alltid blir så? 3 TIMMAR tog det att åka buss till Karlskoga! 3 TIMMAR! Bara för att vi var tvugna att åka via karlstad.

Men det var skoj med festival iallafall, satt ioförsig mest i en lägenhet och festade väldigt länge innan vi gick ner till festivalen, men hann med att se turbonegro kl 2 på natten, grymt var det! jag som knappt gillar dom ens! men vi röjde så jäkla hårt och jag skulle sitta på Eriks axlar hahaha.

Ett o annat löste sig den här helgen också, nu känns allting mycket bättre och en av alla jobbiga klumpar i min mage är borta iallafall så det känns verkligen skönt, nu är det bara pengaångesten(läs totalt broke) och jobbet som klumpar sig i magen o ger mig magkatarr hahaha.
Men TVÅ månader tills jag flyttar, rätt länge :/ Men åker ner igen om en månad o hälsar på o sen blir det nog Barcelona i september!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0