Konsten att vara låtsassjuk



Ja... här vaknar man en fredagmorgon, och OKEJ jag är faktiskt lite förkyld, det har jag varit hela veckan. Men så är det såhär, att motivationen står på 0,0000 på att sälja något idag, iochmed att jag slutade klockan 9 igårkväll. Jag orkar helt seriöst inte prata om något optimal idag. För andra personer lönar det sig att gå till jobbet även om motivationen inte är på topp, för dom tjänar ändå pengar på det. MEN går jag till jobbet när motivationen står på 0,00 så tjänar jag exakt den siffran på en hel dag. FÖR ATT jag fick reda på i veckan att jag INTE har någon grundlön, utan bara en garantilön på 4000 kr!!!!!!!!!!!
så ja... 4000 kr för en hel månads slit, YEAH jag kommer att bli rik.
Dom hade ju lagt upp det snyggt också så att det skulle låta som att det var en grundlön... självklart.. dom är ju säljare!
Nu är det 3 veckor kvar bara, sen blir det belgien och spanien förhoppningsvis =) Kanske tar Belgien först för att Mathieu skulle till frankrike sen.

Jag är faschinerad av mig själv, jag har tagit tag i mitt liv, och blivit aktiv. Förra veckan så tränade jag kickboxning, åkte longboard i stan med brorsan (haha så jävla bäst vi höll på att bli tagen av vakterna i gallerian) och så red jag två dagar i sträck.
Den här veckan har jag tränat kickboxning, och nu tänka jag gå o simma och i helgen ska jag och Tove <3 rida igen på en låångtur :D
Nästa vecka ska jag på kickoff med jobbet, på Berns, vad ska jag ha på mig?!

Nä nu ska jag ringa upp min chef och hosta lite och låta kyfyld!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0