Gratis stray cats! det ni!

Ok, så igår så skulle jag på kickoff med jobbet... så vi fick skjuts av Hassan till berns, Sen så åt vi middag och hade ett föredrag om Qall telecom. En komiker var där också! haha, jag ska börja gå o se på ståuppkomiker varje gång jag åker till stockholm sen i fortsättningen, det är ju klockrent!
Sen så hsde vi gratis dricka i princip hela kvällen, och jag och Maria hade grymt roligt och spanade in alltifrån bartendrar till diskplockare haha.
Iallafall så började vi fundera på vad et var som var på G där på kvällen, eftersom det verkade vara en spelning, massor av rockabilly människor stod där nedanför... så vi smet oss ner till den våningen och började prata lite med vakten som stod där, han visste inte heller vilket band det var, men vid det laget började jag nog misstänka att det faktiskt var Stray Cats som spelade. Såå jag lyckades flirta in mig med vakten så att jag fick komma in graits på spelningen! daamn! Det var fan grymt bra! Sen snackade jag med en Norrländsk kille som sa att han hade betalt 570 spänn för att få på spelningen! hah! och jag gratis!!

Så kvällen vart rätt lyckad, gratis mat, gratis spelning och gratis dricka och ståuppkomiker! GREAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0