En vecka kvar nu

Yes nu ar det precis en vecka kvar innan jag aker fran barcelona till gatwick for att sova dar en natt o sedan vidare till staterna.
Jag langtar sa sjukt mycket men ar fan helt nervos ocksa...
Det ar lite som jag maste ordna o sa innan, maste fixa det dar med deklarationen mamma, men forsok ringa mig igen sa lovar jag att svara jag har inga pengar pa mobilen!

Forra veckan gick skitsegt att salja...vi ringde bara till lidingo typ... det slutade med att folk borjade satta upp hata lidingo lappar pa jobbet... skitdryyyyyyyyga!
Men nu ringer vi till lulea det ar mycket battre.
Men nu ar det bara 3 arbetsdagar kvar! SHIT 3 stycken! sen slipper jag sitta o ringa och snacka om fondservice.

Idag ska jag till stranden med honney, sen kanske Vanessa kommer dit... det ar aasvarmt ute sa det ar najs. Sen igar var jag pa Ryans o drack lite billiga drinkar med Vanessa, saa najs alltsa dom hade scrubs pa i bakgrunden da blev jag glad.
Helgen var lugn som fan, at mat i fredags o tog nagra ol nedanfor jobbet sen travel bar o tog en ol med honney.
I lordags sa tog ja en luuugn dag, o kakade rakor med Mia o sen glodde vi pa film.. slappdag typ.

Annars har det val inte hant sa mycket...eller jo forra veckan var det brak o slagsmal i johan o bengans lagenhet, en kille pa jobbet som bodde tillfalligt hos dom som tagit nat som flippade, shit alltsa vilket cp, sa vi fick ringa polisen tur att vi var manga som var dar.
ska pa ett satt bli skont att lamna spanien o komma bort fran allt supande, nu dricker jag ju typ ingenting langre... men det ar det enda man liksom gor och jag pallar inte just nu.
Fast jag o vanessa har ifosig lagat mat o kollat pa film o grejer ocksa :):)

saknar er alla o nu ar det bara en manad tills jag kommer hem! ska bli saa kul o traffa er alla igen!
<3
puss


Kommentarer
Postat av: Korven

Haj Boll!
Ja nu är det snart slut på det roliga. Hur ska du klara att slita dig från barcelona och festandet till en grå och trist vistelse i staterna? Oj oj oj!
Allt blir nog bra sen när du kommer hem tror jag. ;)

2008-04-22 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0