Da sa bar det av da...

Idag lamnar jag Barca... det kanns hemskt att saga det, men just for tillfallet sa kanns det fruktansvart bra... hahaha. idag har jag gatt runt och kannt mig LYCKLIG!
Antligen far jag komma tillbaka till staterna dar folk pratar engelska..

OCH for att inte glomma... jag SLIPPER transcom och deras mentalitet.

Men jag angrar inte min barcelona vistelse det minsta... det har vart kul... men det ar skont att aka.

jag skriver igen sa fort jag far tillgang till en dator!

PUSS

Kommentarer
Postat av: lisbeth jäderbergl

hör av dig när du kommer fram kram och puss mamma, embla och zeke

2008-04-29 @ 21:08:57
Postat av: lisbeth jäderbergl

hej hoppas resan gätt bra saknar dig och tänker på dig. hör av dig så fort du kan, puss , kram mamma

2008-05-01 @ 00:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0